Strona główna » FAQ » FAQ – Włower

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jak mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, oprócz kontaktu telefonicznego?

Innymi dostępnymi kanałami kontaktu z nami są: zgłoszenia e-mail, formularz kontaktowy, zgłoszenie przez aplikację mobilną, czat lub kontakt przez fanpage Nextbike na Facebooku.


Nie mam adresu e-mail, jak mogę skorzystać z rowerów?

Adres e-mail jest niezbędny do rejestracji konta, ponieważ wszelkie zmiany w regulaminie oraz istotne informacje są przesyłane drogą elektroniczną. Możesz poprosić znajomą osobę o pomoc w założeniu e-maila – trwa to tyle samo co rejestracja w naszym sy …


Mam nowy numer telefonu. W jaki sposób mogę go zmienić na koncie?

Zmiany numeru telefonu można dokonać logując się na swoim profilu na stronie www.wlower.pl w zakładce „Ustawienia użytkownika”. Użytkownik może przekazać dyspozycję modyfikacji do operatora, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową, pocztą na adres ope …


Chcę zmienić adres korespondencyjny i/lub e-mail. W jaki sposób mogę zmodyfikować dane?

Dane adresowe należy zmienić po zalogowaniu do aplikacji mobilnej Nextbike, po zalogowaniu się na portalu www.wlower.pl, przesyłając oświadczenie drogą e-mailową, pocztą na adres operatora lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Przypominamy, że …


Czy do roweru w systemie WŁOWER mogę samodzielnie zamocować fotelik dziecięcy?

Rowery w systemie WŁOWER nie są przystosowane do montowania fotelika dziecięcego ani do przewożenia pasażerów.


Znalazłem porzucony rower. Co mam zrobić?

Prosimy zwrócić uwagę na to, że w systemie WŁOWER rowery mogą znajdować się również poza stacjami w obszarze zwrotu. Jeśli tylne koło roweru jest unieruchomione blokadą O-lock a rower znajduje się w strefie użytkowania nie wymaga to dalszej interwencji …


Jak zgłosić usterkę roweru?

Informacje zawierającą numer roweru wraz z opisem usterki przekaż poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Nasz serwis usunie usterki tak szybko, jak to możliwe, a Twoje zgłoszenie pozwoli na jeszcze szybszą i …


Jak zgłosić wypadek na rowerze?

Gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji spisz oświadczenia i/lub wezwij na miejsce zdarzenia Policję. Co więcej, pamiętaj, aby poinformować o zajściu Centrum Kontaktu, w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.


Jak zgłosić kradzież roweru?

Wypożyczony przez Ciebie rower został skradziony? O zajściu niezwłocznie poinformuj naszego Konsultanta, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.


Jak zakończyć postój?

W aplikacji mobilnej Nextbike: otwórz zakładkę MOJE WYPOŻYCZENIA, wybierz WZNÓW, blokada O-lock otworzy się automatycznie. Jeżeli O-lock się nie otworzy spróbuj poruszyć kołem, tak aby szprychy nie blokowały ruchy zamka i skorzystaj z opcji „OTWÓRZ”, d …


BAZA Sp. z o.o.

tel: 54 232 62 76
email: administracja@spolkabaza.pl
NIP: 888 000 14 37